چگونه مشتریان بیشتری را با وب سایت بدست بیاوریم

 چگونه مشتریان بیشتری را با وب سایت بدست بیاوریم

چگونه مشتریان بیشتری را با وب سایت بدست بیاوریم

با رشد روز افزون استفاده از موبایل، مطلوب است که کسب و کارتان را به این سمت سوق دهید.

یک وب سایت تحلیل گر با جمع آوری اطلاعات، بیان کرده است که 78 درصد جستجوهایی که بوسیله موبایل برای کسب و کارهای محلی صورت گرفته است، منجر به خرید شده است.

بنابراین وقت آن است که دستی به وبسایت قدیمی خود بکشید و مطمئن شوید که وب سایت جدیدتان مناسب افرادی که بیشتر از موبایل خود استفاده می کنند، هم می باشد.در ادامه این مطلب به مهمترین موارد جذب آنلاین مشتری خواهیم پراخت.

1- طراحی وب سایت مناسب

به عنوان صاحب یک کسب و کار، همه خواهان نرخ بالای استفاده از خدمات و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه هستند.طراحی، بخش مهمی از هر وب سایتی هست، ولی همه وب سایت ها یکسان ساخته نمی شوند.

می توانید وب سایت خیره کننده ای بسازید بدون اینکه بر کارایی آن تأثیر منفی بگذارد، پس از عناصر غیر ضروری که یافتن آنچه که مشتری نیاز دارد را مشکل می کند، بپرهیزید، مانند بنرهای تبلیغاتی روی صفحه اول یا جملات طولانی در صفحاتی همچون ارتباط با ما.اطلاعات مهم را داخل عناصر گرافیکی یا عکس قرار ندهید زیرا موتورهای جستجوگر نمی توانند آنها را بخوانند.

اگر ناچار به استفاده از بنر هستید، حداقل از کلمات کلیدی در عنوان عکس، عنوان جایگزین و شرح آن استفاده کنید. اگر گوگل نتواند شما را ایندکس کند، انگار وب سایت شما در اینترنت اصلاً وجود ندارد!

2- سازگاری با موبایل

احتمالاً در سال گذشته شاهد تعداد بسیار زیادی از لوگوهای ساده و تخت بوده اید. این نوع طراحی برای هدف قرار دادن کاربرانی که از موبایل خود استفاده می کنند، عالی است. زیرا طراحی های پیچیده روی موبایل نسبت به لپ تاپ، خیلی چشم نواز نیستند.اگر کاربران برای بهتر دیدن محتوای سایت شما مجبور به زوم کردن متعدد باشند، احتمالاً دیگر به وب سایت شما سر نخواهند زد و از وب سایت رقیب شما استفاده خواهند کرد.

این شوق استفاده از گوشیهای هوشمند، کسب و کارها را به آن واداشته است که طراحی سایت خود را به صورت واکنش گرا انجام دهند که این نوع طراحی متناسب با سایز صفحه، المانها را در داخل آن می چیند.ارتقا وب سایت برای سازگاری با موبایل شامل هزینه خواهد بود، پس با توجه به بودجه ای که دارید اقدام به بهره گیری از این تکنولوژی کنید.

3- بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر

ممکن است این تصور را داشته باشید که هیچکس به انداره خودتان از کسب و کارتان اطلاع ندارد، اما متخصصین SEO خلاف این امر را ثابت خواهند کرد. از بزرگترین صنایع تا حتی کوچکترین مغازه، این نتایج موتورهای جستجوگر است که تعیین می کند چه کسی در صفحات نخست قرارگیرد و در جلوی دید کاربران باشد.

استفاده از کلمات کلیدی در محتوا بسیار حائز اهمیت است. لازم نیست برای یافتن این کلمات، تنها به خودتان اتکا کنید، سرویس Google AdWords خدمات عالی را ارائه می دهد و شما را راهنمایی می کند تا لغات مهمی که کاربران  از آن برای پیدا کردن کسب و کار شما استفاده می کنند، بیابید. همچنین این سرویس ترافیک تقریبی را نیز تخمین میزند تا بتوانید بر اساس بازه زمانی مشخصی وضعیت بازدید از سایت را پیش بینی کنید.

4- همواره جلوتر از نیازهای مشتریانتان باشید

وب سایت خود را همیشه به روز کنید و حتماً از پیشنهادهای ویژه و تخفیفها و موارد دیگر استفاده کنید.اطلاعات تماس مخصوصاً شماره تماس، باید در صفحه اول به وضوح قابل رویت باشد و همچنین در صفحه ای مجزا با دسترسی آسان نیز، قرار داشته باشد. در نهایت به راحتی و تنها با استفاده از نقشه گوگل می توانید مسیریابی را برای مشتریان آسوده تر کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب :
آیـا به مشـاوره نیـاز دارید؟
021-88171021
ارتـباط از طریـق تـلگرام