چرا کسب و کار شما نیاز به وبلاگ دارد؟

 چرا کسب و کار شما نیاز به وبلاگ دارد؟

چرا کسب و کار شما نیاز به وبلاگ دارد؟

اگر یک طراح وب، صاحب سایتی است، احتمالاً از آن برای مقاصدی همچون رزومه کاری و نمایش نمونه کارهایش استفاده خواهد کرد.طراحان وب معمولاً به طور پیوسته در حال جستجو و بازاریابی برای رسیدن به مشتریان بعدی خود هستند و زمان کافی را برای توسعه بخش وبلاگ خود نمی گذارند.

متاسفانه این رویکرد کوته فکرانه منجر به تقلایی بلند مدت برای رشد این کسب و کار خواهد شد.در ادامه می پردازیم به دلیل داشتن وبلاگ برای کسب و کار و اینکه چرا بازاریابی محتوا سبب ثبات و رشد بلند مدت خواهد شد.

 اعتماد و اعتبار

بهترین روش اثبات قابلیت اعتماد شما و مجرب بودتان، این است که مشتری آن را از زبان دیگران بشنود.داشتن وبلاگی با کیفیت بالا راهی مطمئن برای معرفی خودتان به عنوان فردی قابل اطمینان برای پروژه های مشتریان است.

طراحان وب می توانند با به اشتراک گذاری دانسته های این صنعت، بهترین راه حل ها، تحلیلهای هوشمندانه و مطرح کردن سوالات، مشکلات و ابهاماتی که ممکن است بعداً در ذهن مشتریان به وجود آید، به این هدف دست یابند. مهمترین نکته، این است که خودتان را در زمینه ای که هستید، حرفه ای جلوه دهید تا مشتریان خدمات شما را بکار گیرند.

روابط

یکی دیگر از دلایل اهمیت داشتن وبلاگ، ایجاد رابطه است. کاربرانی که شما هدف گرفته اید، با آنکه آنها را نمی شناسید، با خواندن این مطالب، با شما ارتباط برقرار می کنند.

این ارتباط، با صفحه درباره ما، که صادقانه نوشته شده است، آغاز می شود و با پاسخ دادن به نظرات و اهمیت دادن به خواسته های کاربران، ادامه پیدا می کند تا سرانجام عده ای جز پیروان وفادار شما خواهند شد.

بنابراین هنگامی که خوانندگان وبلاگ شما احساس نیاز به یک وب سایت می کنند، قطعاً از خودتان استفاده خواهند کرد و هیچ وقت در گوگل به دنبال طراح سایت نخواهند گشت.زیرا این اعتماد توسط وبلاگ پیش تر ساخته شده است.

 

پیشرفت در کیفیت

پیشرفت حیاتی ترین عنصر کسب و کارهای خدمات محور است.اگر شما ظرفیت تقبل بیشتر کاری را دارید یا حس می کنید برای رقابت،قیمت پایینی را ارائه می کنید، شما به پیشرفت کیفی نیاز دارید.درحالی که ممکن است شغل طراحی وب را بخاطر اجتناب از وبلاگ نویسی انتخاب کرده باشید،اما بازاریابی بر اساس محتوا، می تواند یکی از بهترین راه های پیشروی در کیفیت باشد.

 

تداوم رشد در بلند مدت

در آخر، ایجاد یک ترافیک منظم در وبلاگ نیز می تواند تعادل را برقرار کند و برای شما ثبات بازدید کنندگان را فراهم می کند که سبب تمرکز بر روی اهداف بلند مدت می گردد. مانند هر کسب و کاری، پیاده سازی بستری مستحکم در ابتدای کار می تواند سرمایه گذاری مهمی برای منابعتان باشد.

هرچند تولید مطالبی که یک سری کلمات کلیدی را هدف قرار داده اند نیز در مراحل اولیه، می تواند مفید باشد.

برای مثال، شروع فعالیت های مرتبط با کسب و کارتان در فضای مجازی تعداد بسیار زیادی از بازدید کنندگان را به سمت شما سوق می دهد، اما بعد از اتمام پروژه هایتان این فرآیند مجدداً باید تکرار شود. پست هایی که در وبلاگ قرار می دهید ماهها بعد نیز به دلیل ایندکس شدن در گوگل، همچنان بازدید دارند و این بدان معناست افرادی که به دنبال مقالات تخصصی در این زمینه هستند، شما را پیدا خواهند کرد.تصور کنید که وبلاگ شما در حال بازاریابی است حال آنکه شما در تعطیلات به سر می برید!

در آخر باز هم به خاطر داشته باشید که ارزشی که وبلاگ نویسی برای کسب و کار شما ایجاد می کند،امری غیرقابل انکار است و اینکار می توانند وجه تمایز یک شرکت موفق و پرکار و یک شرکت همیشه در حال تقلا باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب :
آیـا به مشـاوره نیـاز دارید؟
021-88171021
ارتـباط از طریـق تـلگرام