نکاتی در مورد ایجاد صفحه خدمات بهتر (1)

 نکاتی در مورد ایجاد صفحه خدمات بهتر (1)

نکاتی در مورد ایجاد صفحه خدمات بهتر (1)

صفحه خدمات وب سایت شما می تواند تنها لیستی از خدمات ارائه شده باشد، یا تضمین کننده این مسئله باشد که مشتریانی که از این صفحه بازدید می کنند، حتماً از خدمات شما استفاده خواهند کرد.

صفحه خدماتی که صرفاً یک فضایی را اشغال کرده ، یا صفحه ای که حتماً منجر به فروش خواهد شد؟ کدامیک را ترجیح می دهید؟

نکاتی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید به این سوال به درستی پاسخ بدهید.

1 - محور آن را بر روی چشم اندازتان قرار دهید

شانس موفقیت صفحه خدمات شما بیشتر خواهد بود اگر شما به کاری که انجام می دهید کمتر بپردازید و بیشتر چشم اندازتان را به نمایش بگذارید.

باید بتوان از چشم اندازی که ارائه کرده اید، خدماتتان را حدس زد، اما همچنین باید توصیف کنید که چگونه این خدمات می تواند به آنها کمک کند.

در نتیجه تنها از جمله " ما طراحی وب سایت انجام می دهیم" استفاده نکنید. بلکه بگویید ما برای شما سرنخ های بیشتری پیدا خواهیم کرد و آنها را به مشتری تبدیل می کنیم.

2 - فرآیندهای خود را شرح دهید

چرا شخصی می خواهد درباره خدمات شما اطلاع داشته باشد؟ زیرا میخواهند بدانند که کار کردن با شما چگونه است؟

به همین خاطر شرح فرآیندها بسیار مهم و ضروری است تا مشتریان بالقوه شما بدانند که کار کردن با شما به چه صورت خواهد بود.

به عنوان مثال زمانی را در نظر بگیرید که می خواهید از یک نمایشگاه خودرو، یک ماشین خریداری کنید. وقتی که شما به فروشنده می گویید که می خواهید سوار ماشین شوید و به اصطلاح با آن دوری بزنید، آرزوی فروشنده را برآورده کرده اید. زیرا مشتری به محض استارت زدن، احساس مالکیت ماشین را تجربه خواهد کرد. مشتری رادیو را روشن خواهد کرد و از سواری کردن لذت خواهد برد. از این به بعد تأثیر وی نسبت به فروشنده برای فروش خودرو خیلی بیشتر است.

اما چگونه می توانید این قوانین را در طراحی وب پیاده سازی کنید؟ زیرا نمی توانید یک وب سایت بسازید و به مشتری اجازه دهید 3 ماه آنرا تست کند.

به هر حال با مشخص کردن چگونگی فرآیند های کسب و کارتان، می توانید استرس ناشی از یک تصمیم خرید را به طور قابل توجهی کاهش دهید. طوری به مشتریان کمک کنید که بدانند انتخاب محتویات سایت ، بخش های مختلف و طراحی آن، چه حسی دارد.

و دقیقاً مانند وقتی که از آن خودرو پیاده می شوید و به خود می گویید که خرید این خودرو به نفع من است، چشم انداز شما، مشتریان را قانع می کند که کار کردن با ما به نفع آنهاست.

به اشتراک گذاری این مطلب :
آیـا به مشـاوره نیـاز دارید؟
021-88171021
ارتـباط از طریـق تـلگرام