تکنیک های اثبات شده برای جلوگیری از ترک سبد خرید (2)

 تکنیک های اثبات شده برای جلوگیری از ترک سبد خرید (2)

تکنیک های اثبات شده برای جلوگیری از ترک سبد خرید (2)

خرید بیشتر را ساده کنید

سیستم پیمایشی خرید اینترنتی باید بسیار ساده و روان باشد تا کاربران را به خرید بیشتر تشویق کند. اگر آنها روی محصولی کلیک کردند و به سبد خرید هدایت شدند، باید در آن صفحه دکمه ای وجود داشته باشد که به آنها اجازه دهد خریدشان را ادامه دهند و یا عملیات پرداخت را انجام دهند.

اگر المانی برای بازگشت به لیست محصولات وجود نداشته باشد، کاربران خسته و نا امید می شوند و این اتفاق در نهایت منجر به تنها خرید 1 آیتم و یا بدتر، ترک سبد خرید می شود.

از تمام روش های پرداخت پشتیبانی کنید

خرید آنلاین از بسیاری از جهات راحت است، اما مشکلات خودش را نیز دارد. یکی از مشکلات آن در دسترس بودن روش پرداخت مورد نیاز است.

اگر روش پرداختی که کاربر قادر به آن است را ارائه ندهید، آنها سایت را ترک خواهند کرد و از فروشگاه اینترنتی دیگر استفاده خواهند کرد. پشتیبانی از روش های پرداخت متنوع تر، به فروش بیشتر منجر خواهد شد.

مهمان نواز باشید !

ثبت نام برای خرید یک کالای 5 هزار تومانی واقعاً سخت است و اکثر اوقات کاربران چنین کاری نمی کنند. خریداران را مجبور به ساخت اکانت نکنید. می توانید ساخت اکانت را اختیاری کنید تا کاربران بتوانند خریدی ناشناس به صورت یک عضو مهمان انجام دهند.

شاید بعداً که تبدیل به یک مشتری ثابت شدند، ثبت نام برای آنها مشکلی نباشد، مخصوصاً اگر انگیزه کافی را برای چنین کاری به آنها بدهید، مانند کد تخفیفی برای خرید بعدی.

فرآیند خرید را آسان کنید

اگر در حال انجام یک بازی ویدیویی آنلاین هستید، شاید پشت سر گذاشتن چندین مرحله برای رسیدن به باس بازی ایده جالبی باشد، اما نه وقتی بحث فروش اینترنتی مطرح است. برای این کار باید فرآیند خرید به طرز مزحکی ساده . بی دردسر باشد.

تعداد صفحاتی که کاربر باید پشت سر بگذارد تا  عملیات خرید را کامل کند را تا حد امکان کاهش دهید. به یاد داشته باشید هر کلیک اضافه ای که کاربر باید انجام دهد، وی را یک قدم به ترک سبد خرید نزدیک می کند.

پاپ آپ های خروج را فعال کنید

احتمالاً به کررات دیده اید وقتی که می خواهید سایتی را ببنیدید، یک پاپ آپ هشدار باز می شود و از شما می پرسد که آیا از این کار مطمئن هستید؟ در سایت های تجارت الکترونیک این پاپ آپ ها معمولاً نقش انگیزشی را برای ادامه دیدن محصولات یا اینکه هنوز سبد خرید شما پر است و یا تخفیفی برای نهایی کردن خریدتان در نظر گرفته شده است، ایفا می کند. پیاده سازی آن نیز بسیار ساده و کم هزینه است.

پیشنهاد بازگشت پول را بدهید

در نهایت، به سخت پسندان و خرده گیران پیشنهاد بازگشت بی قید و شرط هزینه پرداختی را بدهید. این کار بدان معناست که اگر از کالا و یا خدماتشان راضی نبودند بدون متحمل شدن هزینه، می توانند آن را امتحان کنند.

همچنین اطمینان آنها را نسبت به وب سایت شما افزایش می دهد. زیرا شما پای محصول خود ایستاده اید.

به اشتراک گذاری این مطلب :
آیـا به مشـاوره نیـاز دارید؟
021-88171021
ارتـباط از طریـق تـلگرام