مشتریانی که مکرراً از عبارت عجله کن و دست نگهدار استفاده می کنند

 مشتریانی که مکرراً از عبارت عجله کن و دست نگهدار استفاده می کنند

شما در این حالت به مشتری برخورد کرده اید که مدام از عبارت عجله کن و دست نگهدار، استفاده خواهد کرد. در این مرحله، ایده ها ماه ها به تعویق خواهند افتاد و وقتی که این تعویق به پایان برسد، علاقه شما نسبت به پروژه نیز به پایان میرسد.

ادامه مطلب
تکنیک های اثبات شده برای جلوگیری از ترک سبد خرید (2)

 تکنیک های اثبات شده برای جلوگیری از ترک سبد خرید (2)

سیستم پیمایشی خرید اینترنتی باید بسیار ساده و روان باشد تا کاربران را به خرید بیشتر تشویق کند. اگر آنها روی محصولی کلیک کردند و به سبد خرید هدایت شدند، باید در آن صفحه دکمه ای وجود داشته باشد که به آنها اجازه دهد خریدشان را ادامه دهند و یا عملیات پرداخت را انجام دهند.

ادامه مطلب
تکنیک های اثبات شده برای جلوگیری از ترک سبد خرید

 تکنیک های اثبات شده برای جلوگیری از ترک سبد خرید

وقتی که در حال گشتن یک فروشگاه آنلاین هستید اوضاع فرق می کند. شما می توانید به سادگی و تنها با بستن تب مربوطه سبد خرید خود را خالی کنید. حال خودتان را در آن طرف قضیه تصور کنید...

ادامه مطلب
نکاتی ساده برای اجتناب از مشتریانی با کیفیت کاری پایین

 نکاتی ساده برای اجتناب از مشتریانی با کیفیت کاری پایین

مشتریانی که کیفیت کاری آنها پایین است به درد نمی خورند. تمام توجه آنها این است که هرچه کمتر هزینه کنند. تقاضاهای نا معقول برای حجم کاری ای که دارند می کنند و می خواهند که هرچه سریعتر انجام شود. 

ادامه مطلب
آیا نظر یک طراح وب سایت، مهم تر از نظر کاربر است؟

 آیا نظر یک طراح وب سایت، مهم تر از نظر کاربر است؟

در این مقاله مواردی را مرور خواهیم کرد که کاربران، طراحان را مجبور می کنند تا برای بدست آوردن پول، تلاش بیشتری کنند و بررسی می کنیم که آیا نظر کاربر مهمتر از نظر طراح است یا خیر؟

ادامه مطلب